Menu

FAQ (veelgestelde vragen)

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

Bij Makeover Store kun je een artikel ruilen of retouneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Je kunt de producten terug brengen in de winkel of per post retouneren  , de kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Neem in elk geval z.s.m contact op met ons voor de retourprocedure.
Accessoires zoals tassen, bijouterièèn, sjawls en overige accessoires mogen niet retour. Ook geven wij geen garantie op steentjes/ritsen/gewassen en gedragen items.

Klik hier voor de volledige verzend/levering/retourinfo

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Als je je product binnen 14 dagen terug brengt/stuurt en geen nieuw exemplaar wilt, krijg je een tegoedcode of je geld terug (geld terug geldt niet op afgeprijsde artikelen). Als je kiest voor je geld terug,dan word het aankoopbedrag  na ontvangst van je bestelling binnen 7 dagen overgemaakt op je rekening.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd, en wil je de bestelling of een gedeelte daarvan annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Andersom kan natuurlijk ook, wil je nog iets bestellen? Dat kan, neem dan ook zo snel mogelijk contact met ons op.

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

De track and Trace service van Post NL/DHL, zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een email met daarin een code, deze code voer je in op de Track and Trace pagina van Post Nl/DHL. Vervolgens zie je de actuele status van je verzonden pakket!

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Dat kan, dat is mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Heb je ervoor gekozen om je bestelling op te komen halen in de winkel, dan kun je dat daar ter plekke aangeven.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Om je op de hoogte te houden van de status van jou bestelling, stuurt Makeover Store je na elke stap een bevestiging van de laatste status.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden geleverd via Post NL of DHL.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Wij streven ernaar om bestellingen gedaan op een werkdag voor 15:00 diezelfde dag te verzenden. Post NL levert je bestelling de volgende werkdag bij je af! Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren, je bestelling een dag later bezorgd wordt. Je ontvangt dan een email dat de levertijd wordt overschreden. Natuurlijk doen wij er alles aan om onze levertijd zo goed mogelijk te handhaven!

Welke betaalmethodes zijn er?

*  Ideal * Vooraf overmaken *Rembours *Betalen bij afhalen * AfterPay.
Meer informatie over de betaalmethodes vind je onder het kopje Betaalmethodes.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten zijn €3.95 ongeacht de groote van je bestelling, bestellingen v.a €50 verzenden wij gratis!

Hoe meld ik een klacht/probleem?

Die hebben we natuurlijk liever niet, maar heb je die toch dan vragen wij jou vriendelijk om je klacht/probleem aan ons door te geven, zodat wij z.s.m naar ieders tevredenheid het probleem kunnen oplossen. Dit kun je doen per email.

Staat jou vraag hier niet bij?

Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
info@makeoverstore.nl
tel. 070-214 52 64  (ma-vr 10:00-17:30)

Groetjes, Kelly en Patricia

© 2014 - 2018 Makeover Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.