FAQ (veelgestelde vragen)

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

Bij Makeover Store kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Je kunt de producten terug brengen in de winkel of per post retourneren, de kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Neem in elk geval z.s.m contact op met ons voor de retourprocedure.
Accessoires zoals tassen, bijouterièèn, shawls en overige accessoires mogen niet retour. Ook geven wij geen garantie op steentjes/ritsen/gewassen en gedragen items.

Klik hier voor de volledige verzend/levering/retourinfo

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Als je je product binnen 14 dagen terug brengt/stuurt en geen nieuw exemplaar wilt, krijg je een tegoedcode of je geld terug (geld terug geldt niet op afgeprijsde artikelen). Als je kiest voor je geld terug,dan word het aankoopbedrag  na ontvangst van je bestelling binnen 7 dagen overgemaakt op je rekening.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd, en wil je de bestelling of een gedeelte daarvan annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Andersom kan natuurlijk ook, wil je nog iets bestellen? Dat kan, neem dan ook zo snel mogelijk contact met ons op.

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

De track and Trace service van PostNL/DHL, zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een email met daarin een code, klik hierop en vervolgens zie je de actuele status van je verzonden pakket!

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Dat kan, dat is mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Om je op de hoogte te houden van de status van jou bestelling, stuurt Makeover Store je na elke stap een bevestiging van de laatste status.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden geleverd via PostNL of DHL.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Wij streven ernaar om bestellingen gedaan op een werkdag voor 15:00 diezelfde dag te verzenden. PostNL levert je bestelling de volgende werkdag bij je af! Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren, je bestelling een dag later bezorgd wordt. Je ontvangt dan een email dat de levertijd wordt overschreden. Natuurlijk doen wij er alles aan om onze levertijd zo goed mogelijk te handhaven!

Items van het merk Q2 worden binnen 4-6 werkdagen bij je bezorgd, dit omdat de items vanuit het magazijn in Spanje verzonden worden.

Welke betaalmethodes zijn er?

*  Ideal * Klarna *Visa.
Meer informatie over de betaalmethodes vind je onder het kopje Betaalmethodes.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten zijn €4.95 ongeacht de groote van je bestelling, bestellingen binnen Nederland v.a €50 verzenden wij gratis!

Hoe meld ik een klacht/probleem?

Die hebben we natuurlijk liever niet, maar heb je die toch dan vragen wij jou vriendelijk om je klacht/probleem aan ons door te geven, zodat wij z.s.m naar ieders tevredenheid het probleem kunnen oplossen. Dit kun je doen per email.

Staat jou vraag hier niet bij?

Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
info@makeoverstore.nl
tel./whats app: 06-46907779  (ma-vr 10:00-17:00)

 

© 2014 - 2021 Makeover Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel